Portfolio | Klantreis vliegtuigmaatschappij
731
post-template-default,single,single-post,postid-731,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1200,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Klantreis vliegtuigmaatschappij

Tijdens het eerste jaar van Commerciele Economie werd ons gevraagd een klantreis te maken voor een klant bij een vliegtuigmaatschappij.

De verschillende fases heb ik opgedeeld in blokken. Startend met de wens op te gaan reizen, naar de gedachte wat je precies wilt, naar wat hiervoor de opties zijn, het bepalen van een optie en het boeken, het voorbereiden, de reis zelf en de evaluatie. Ook zijn er touchpoints toegevoegd, hoe de klanten zich voelden op de momenten dat ze contact hadden met de vliegtuigmaatschappij. Dit is bepaald door verschillende meningen op Social Media te vergelijken op Coosto.

Hiervoor heb ik alle infomatie in een infographic gezet, zodat deze duidelijk overkomt en wel prettig is om te lezen.