Portfolio | Klantreis Kunstavond XL Rotterdam
667
post-template-default,single,single-post,postid-667,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1200,qode-theme-ver-10.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Klantreis Kunstavond XL Rotterdam

Tijdens mijn opleiding Commerciële Economie kreeg ik samen met een groepje de opdracht de Kunstavond XL in Rotterdam bij te wonen en een klantreis vast te leggen. 

We hebben een klant gemaakt die door het zien van de advertenties zag dat de Kunstavond XL plaatsvond en een behoefte kreeg hierheen te gaan. We hebben onderzocht door mensen te ondervragen op de avond zelf waar ze aan dachten voordat ze gingen, wat ze dachten op de expositie zelf en wat ze er belangrijk vonden en wat de uiteindelijke mening was.

Van deze uitslagen heb ik een infographic gemaakt, waar duidelijk op af te lezen is wat de stappen waren die ons opgevallen zijn tijdens het onderzoek. Ik vind infographics maken een van de leukste vormgeef taken. Het weergeven van informatie op een aantrekkelijke manier door er beelden en duidelijke iconen aan toe te voegen maakt informatie overbrengen veel leuker dan een standaard verslag.